Hippo jucarii ofera  consumatorilor, asa cum sunt acestia definiti la art. 2 al. 1 din OUG nr. 34/2014 („consumator =orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor,republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare”), serviciul de returnare al produselor conform politicii interne si legislatiei in vigoare.

Serviciul Retur gratuit in 14 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile pentru comert la distanta. Detalii despre dreptul la retragere: Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție (in acest caz, factura primita pe mail) în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Asigurati-va ca produsele se afla in aceeasi stare in care se aflau cand le-ati primit de la noi.
  • Nu acceptam produse deteriorate de consumator, patate sau arse. Nu acceptam returul produselor in alte ambalaje decat in ambalajele originale primate de la noi, iar ambalajele trebuie sa se afle in aceeasi stare in care erau cand le-ati primit. Daca ambalajele sunt deteriorate, nu se accepta returul.
  • Rambursarea banilor se face prin transfer bancar, a doua zi dupa ce produsele sunt receptionate si controlate de noi.
Produs adaugat in lista de favorite
Produs adaugat pentru comparare